Kem Anak Soleh: Minggu Pertama

AlhamduliLLah, setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan kepada Dia yang mencipta, menyembuh, dan mematikan kita. Selawat dan salam ke atas sebaik-baik manusia, Nabi Muhammad s.a.w.

Alhamdulillah, Kem Anak Soleh IV untuk minggu pertama, 26-30 Mei 2008, telah berlangsung dengan jayanya dan berakhir pada hari ini. Sejuta penghargaan daripada kami, pihak AJK kepada Pengerusi dan AJK semua surau yang terlibat; Surau Raudhah Al-Muttaqin Seksyen 4, Surau Taqwa Seksyen 7, Surau Mawaddah Seksyen 7, Surau Al-Ittihadiyah Seksyen 9, Surau Madrasah Hidayah Seksyen 11, Masjid Al-Huda Seksyen 19. Semoga kerjasama kita diredhai Allah dan semoga Allah sentiasa memelihara hubungan baik ini daripada terjejas akibat sebarang kecuaian atau kesilapan daripada pihak kami.

Syabas dan tahniah kepada ibu-bapa yang sudi mengamanahkan anak-anak mereka kepada kami. Semoga usaha kami yang sdikit ini dapat membantu proses pendidikan anak-anak menjadi permata hati ayah bonda dan harapan ummah tercinta.

Kepada adik-adik yang menyertai program ini, semoga dapat istiqomah dengan apa yang diajarkan oleh barisan fasilitator yang tidak mengenal erti penat lelah. Moga tahun depan dapatlah kita berjumpa lagi pada program Kem Anak Soleh V, insyaAllah.

Terima kasih juga diucapkan kepada semua sponsor yang terlibat, dan fasilitator-fasilitator yang sudi meluangkan masa dan mengerah tenaga daripada kalangan ALIPH sendiri.

Pesanan buat barisan fasilitator daripada seorang senior: "Lihat, kita ni menjadi harapan masyarakat.. so mari sesama kita give back to society segala ilmu yang kita ada. put aside rasa takut, rendah diri, tak cukup ilmu. as Rasullulullah s.a.w bersabda "sampaikan dariku walau sepotong ayat"

Akhir kata, yang baik itu daripada Allah, yang kurang itu daripada kelemahan kami sendiri. sekian, terima kasih.

0 comments: